مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-10اجتماعي

کوهستان های مازندران برفی می شود


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در هشدار جوی سطح زرد، از بارش های رگباری، رعدوبرق و بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در هشدار جوی سطح زرد، از بارش های رگباری، رعدوبرق و بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ورود سامانه بارشی به مازندران زمان فعالیت این سامانه بارشی را از بعد از ظهر چهارشنبه 19 مهرماه تا عصر پنج شنبه 20 مهر سالجاری در کل استان عنوان کرد.

وی با اشاره به نوع مخاطره گفت: بارش باران (گاهی رگباری)، وزش باد نسبتا شدید موقتی، رعدوبرق پراکنده، کاهش محسوس دما، در ارتفاعات مه آلود و در مناطق مرتفع کوهستانی بارش برف، احتمال تگرگ و مواج شدن دریا مورد انتظار است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با اشاره به اثر مخاطره افزود: آبگرفتگی معابر و جاری شدن روانآب محلی به ویژه در مناطق ساحلی تا دامنه ها، کاهش دید و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، احتمال اختلال در ترددهای جاده ای و خسارت به سازه‏ ای کم مقاوم پیش بینی می شود.

وی در توصیه ای گفت: احتیاط در تردد جاده ای، عدم اسکان در کنار رودخانه ‏ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات، مقاوم سازی سازه های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهستان های مازندران برفی می شود

کوهستان های مازندران برفی می شود