مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-01ورزشي

لزوم جذب اعتبارات ملی برای خدمت رسانی به زائران اربعین در اهواز


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای شهر اهواز خواستار پیگیری و جذب اعتبارات ملی در بودجه 1403 برای خدمت رسانی بهتر به زائران شد.

- ایسنا/خوزستان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای شهر اهواز خواستار پیگیری و جذب اعتبارات ملی در بودجه 1403 برای خدمت رسانی بهتر به زائران شد.

سید محمدجواد رضوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بررسی مشکلات پیش آمده در پیاده روی اربعین حسینی(ع) برای زائران و لزوم رفع این مشکلات، اظهار کرد: در جلسه ای مشکلات درون و برون سازمانی شهرداری اهواز بررسی شدند.

مشکلات برون سازمانی باید در دستگاه های دیگر حل شود و استانداری خوزستان به این مساله می پردازد و دستورهای لازم را در ستاد اربعین حسینی(ع) خواهد داد.

وی گفت: بخشی از مشکلات نیز مربوط به شهرداری است؛ یکی از این مشکلات در خصوص ورودی های شهر و قرار دادن مقرهای راهنمایی زائران را در مسیر رفت و برگشت است.

رضوی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مدارس برای اسکان زائران، پذیرایی و حمل و نقل از دیگر مسائلی است که به آن پرداخته شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، ورزش و امور جوانان شورای شهر اهواز عنوان کرد: شهرداری باید مکان های ثابتی برای فرماندهی کار، اسکان خادمان مواکب، راننده ها و راهنمایان در مرز احداث کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جذب اعتبارات ملی برای خدمت رسانی به زائران اربعین در اهواز

لزوم جذب اعتبارات ملی برای خدمت رسانی به زائران اربعین در اهواز