مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-14اقتصادي

بیش از 230 انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری،231 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری،231 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد.

علیرضا عبدیان امروز 22 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود اینکه تابستان سال جاری، شاهد یکی از گرم ترین فصول در طی سال های اخیر بودیم ولی با تلاش همکاران شرکت آبفا در اقصی نقاط استان و همکاری خوب مشترکین، توانستیم با کمترین چالش از روزهای گرم عبور کنیم.

او افزود: در روزهایی که مصرف آب به شدت افزایش می یابد قدر نعمت آب بیشتر دانسته و اهمیت حفاظت از آن بیش از پیش آشکار می شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان یکی از راه های جلوگیری از هدررفت آب شرب را جمع آوری انشعاب های غیرمجاز عنوان کرد و گفت: استفاده غیرمجاز از آب شرب هم از نظر اخلاقی، قانون و هم از نظر شرعی دارای اشکال است و نباید اجازه دهیم که افراد سودجو و فرصت طلب از منابع آب شرب مردم برای مصرف غیرمجاز استفاده کنند.

او افزود: در همین راستا، طی شش ماه نخست سال جاری 468 فقره انشعاب غیرمجاز در شهرستان عنبرآباد شناسایی شد که از این تعداد 231 فقره پس از طی مراحل قانونی به مجاز تبدیل و مابقی قطع و جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 230 انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد

بیش از 230 انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان عنبرآباد تبدیل به مجاز شد