مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 21:202023-09-28سياسي

امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه بی بدیل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین سید عیسی طباطبایی و هیأت همراه که به مناسبت تجلیل از مجاهدان در غربت در ایران به سر می برند ضمن تقدیر از ایشان، - وزیر خارجه در نشستی با حجت الاسلام سید عیسی طباطبایی و هیئت همراه که به مناسبت تجلیل از مجاهدان در غربت در ایران به سر می برند، تلاش های وی را در راستای فعالیت های امام موسی صدر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین سید عیسی طباطبایی و هیأت همراه که به مناسبت تجلیل از مجاهدان در غربت در ایران به سر می برند ضمن تقدیر از ایشان، تلاش های وی را در راستای فعالیت های امام موسی صدر توصیف کرد.

امیرعبداللهیان اظهار داشت: ویژگی ممتاز سیدعیسی طباطبایی در حمایت و سهم ایشان در ارتقا جایگاه مقاومت در لبنان و منطقه و جهان اسلام است.

وزیر امور خارجه ضمن تجلیل و تکریم سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان خاطره ای ناگفته از این شهید بزرگوار و سید مقاومت دبیر کل محترم حزب الله در زمان تصدی معاونت وزارت خارجه با اشاره به مبارزات و فعالیت های مؤثر و بی بدیل حزب الله در حوزه های مختلف اظهار داشت: امروز نقش مقاومت در معادلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه بی بدیل است

امروز نقش مقاومت در معادلات منطقه بی بدیل است