مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 08:502023-09-24پزشكي

مزایای صابون زردچوبه که تا به حال نمی دانستید


در این مقاله با تاثیرات استفاده طولانی مدت از صابون زردچوبه و مضرات صابون زردچوبه و روش تشخیص صابون زردچوبه اصل آشنا می شوید.

- ، هر محصولی علاوه بر اینکه دارای فواید بسیاری است می تواند عوارضی نیز داشته باشد که مصرف کننده را به هر دلیلی مانع از استفاده آن محصول بکند چرا که بروز فواید و عوارض یک محصول در مورد افراد مختلف ، متفاوت است و بستگی به شرایط فیزیولوژیکی آنها دارد.

محصولات پوستی از آن دسته محصولاتی هستند که حساسیت بالایی را در مصرف خود می طلبند هر فردی ممکن است پوستی چرب ، خشک و یا معمولی داشته باشد که بر حسب همین ویژگی ها می تواند اقدام به مصرف محصولات پوستی بکند.

نمناک نوشت؛ مطمئنما تا به حال از معجزه صابون زردچوبه روی پوست مطالب بسیار زیادی شنیده و خوانده اید صابونی که به طور طبیعی مشکلات پوستی را درمان میکند ، مواد تشکیل دهنده این صابون از زردچوبه "Curcuma longa" که اغلب به زعفران هندی معروف است می باشد و از آنجایی که زردچوبه یکی از اصلی ترین و مهم ترین ادویه های موجود در دنیا است علاوه بر طعم و خواص بی نظیر و به دلیل داشتن کوکورمین دارای خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی می باشد به خاطر همین در درمان مشکلات پوستی بسیار کاربرد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای صابون زردچوبه که تا به حال نمی دانستید

مزایای صابون زردچوبه که تا به حال نمی دانستید