مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:452023-09-23سياسي

احیای بافت تاریخی شهرها از محورهای اجلاس کمیسیون های شهرسازی کلان شهرها


معاون شهرسازی و معماری شهردار اردبیل گفت: احیای بافت تاریخی شهرها با تاکید بر حفظ اصالت بافت، از محورهای اجلاس کمیسیون های شهرسازی کلان شهرها در اردبیل است.

- کیوان علی حسن زاده عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: ششمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی شوراهای کلانشهرها و دومین نشست مشترک با معاونین شهرسازی شهرداری های کلانشهرها و مراکز استان ها در اردبیل با برگزاری جلسات تخصصی و گفت و شنود و بیان چالش ها در سه بخش بازآفرینی بافت های ناکارآمد و ایمن سازی شهری، بازآفرینی و احیای بافت های تاریخی، و هوشمندسازی برگزار خواهد شد.

 وی افزود: در این اجلاس موضوعات مهمی از جمله ماده 12 جهش مسکن در بافت فرسوده و سکونت گاه های غیر رسمی، آسیب شناسی اجرای بسته های تشویقی ابلاغی شورای عالی معماری و شهرسازی در سطح بافت ناکارآمد شهرهای کشور و مطالبه جدی نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دولت و هزینه کرد برای بازآفرینی مطرح خواهد شد که امیدواریم بتوانیم به دستاوردهای خوبی در این حوزه برسیم.

معاون معماری و شهرسازی شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین در مورد تعیین تکلیف پهنه گسترده ای از اراضی واقع در بافت مشمول بازآفرینی جهت تکمیل در راستای ارتقای کیفیت زندگی و بررسی چالش های حاشیه شهرها تبادل نظر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بافت تاریخی شهرها از محورهای اجلاس کمیسیون های شهرسازی کلان شهرها

احیای بافت تاریخی شهرها از محورهای اجلاس کمیسیون های شهرسازی کلان شهرها