مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-06سياسي

دوره های «کار و آموزش پایدار» در دانشگاه گرمسار برگزار می شود


رییس دانشگاه گرمسار از برگزاری دوره «کار و آموزش پایدار» برای اولین بار در دانشگاه گرمسار خبر داد و گفت: این دوره ترکیبی منسجم از آموزش دانشگاهی و تجربه کار صنعتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سید مجتبی حسینی فرد رییس دانشگاه گرمسار گفت: با توجه به زیست بوم صنعتی منطقه دراطراف شهرستان گرمسار که بیش از 60 درصد صنعت استان سمنان در این منطقه واقع شده است و دوره کوآپ، مخفف کار و آموزش پایدار برای اولین بار در دانشگاه گرمسار عملیاتی خواهد شد، این دوره ترکیبی منسجم از آموزش دانشگاهی و تجربه کار صنعتی است.

وی افزود: آیین نامه این دوره با هدف ارتقای آموزش دانشجویان برای گذر موفق از دانشگاه به محیط صنعت تدوین و نهایی شده است، این دوره در دو بازه 7 ماهه برای دانشجویان مهندسی که تمایل دارند در صنعت حضور داشته باشند اجرایی خواهد شد.

به گفته رییس دانشگاه گرمسار، از مهمترین اهداف این دوره می توان به آماده سازی دانشجویان برای حضور موثر در صنعت، تعمیق یادگیری و افزایش اثربخشی آموزش دانشگاهی با به کارگیری مفاهیم آموخته شده در عمل، ارتقاء توان اشتغال پذیری دانشجویان و بهبود موقعیتهای شغلی بلافاصله بعد از فراغت از تحصیل، تفکیک بازه های تحصیل و کار دانشجویان با هدف پیشگیری از تأثیرات منفی متقابل، افزایش قدرت کارآفرینی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های «کار و آموزش پایدار» در دانشگاه گرمسار برگزار می شود

دوره های «کار و آموزش پایدار» در دانشگاه گرمسار برگزار می شود