مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-08فرهنگي

«قهرمان من»، کرونا از نگاهی دیگر


نشست پرسش و پاسخ فیلم «قهرمان من» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، در دومین روز اکران فیلم های سی و پنجمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با حضور پسران نوجوان خبرنگار برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان نشست پرسش و پاسخ فیلم قهرمان من به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، در دومین روز اکران فیلم های سی و پنجمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان با حضور پسران نوجوان خبرنگار برگزار شد.

فیلم قهرمان من که در بخش ملی و از گروه فیلم های بلند داستانی به رقابت در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پرداخته، درباره کرونا و قسمتی تلخ از تاریخ است که باعث شد قهرمانان بسیاری را به چشم ببینیم.

در نشست رسانه ای فیلم قهرمان من به کارگردانی مرتضی آتش زمزم، که بعد از ظهر امروز یکشنبه ( 16 مهرماه) با حضور کارگردان و دو بازیگر این اثر و همچنین پسران خبرنگار در سالن پاسارگاد پردیس سینمایی چهارباغ برگزار شد؛ مرتضی آتش زمزم، کارگردان فیلم در خصوص دلیل و انگیزه ساخت این فیلم اظهار کرد: از اواسط اسفندماه، یعنی دو هفته بعد از شیوع ویروس کرونا در ایران، با خودم فکر کردم که سینماگران باید کارهایی در این زمینه انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قهرمان من»، کرونا از نگاهی دیگر

«قهرمان من»، کرونا از نگاهی دیگر