مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-18بين الملل

سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به ضرر همه تمام خواهد شد


محمد اجمل گوندال دبیرکل سازمان بین المللی اکوسای(دیوان محاسبات کشورهای عضو اکو) و رییس دیوان محاسبات کشور پاکستان با حضور در دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با سیداحمدرضا دستغیب رییس کل این نهاد نظارتی و رییس اکوسای دیدار و گفتگو کرد.

- دستغیب در دیدار رییس کل دیوان محاسبات پاکستان تاکید کرد سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به ضرر همه تمام خواهد شد محمد اجمل گوندال دبیرکل سازمان بین المللی اکوسای(دیوان محاسبات کشورهای عضو اکو) و رییس دیوان محاسبات کشور پاکستان با حضور در دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با سیداحمدرضا دستغیب رییس کل این نهاد نظارتی و رییس اکوسای دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سیداحمدرضا دستغیب در این دیدار ضمن ابراز تاسف از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: بمباران بیمارستان رخدادی غیرانسانی علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان است و به دلیل ماهیت این اقدام غیرانسانی شاهد اعتراض ملت های آزاده در سراسر دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه وعده الهی در فلسطین محقق خواهد شد و پیروزی با مردم فلسطین و مظلومان جهان است، ادامه داد: رژیمی که به راحتی از طریق بمباران اقدام به نسل کشی می کند، هر لحظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به ضرر همه تمام خواهد شد

سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی به ضرر همه تمام خواهد شد