مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-11سياسي

رونمایی از سامانه پایش اراضی در 16 استان کشور


مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی گفت: اراضی 31 استان کشور تحت پایش سامانه پنجره واحد مدیریت زمین قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در تمامی استان های کشور رونمایی شد.

در این رویداد که در مجتمع قضایی امام خمینی و با حضور علی القاصی مهر، رییس کل دادگستری استان تهران، جهانگیر، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، سردار یزدی، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، نوبخت، رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، احسان کشتکاری، عضو هیأت عامل و مازیار مباشری، مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی از سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیران کل استانی که به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند، برگزار شد، سامانه پایش اراضی کشور که یکی از دو زیرسامانه زمین است، در 16 استان کشور رونمایی شد.

سامانه زمین، پیش از این در 15 استان کشور رونمایی شده بود و از امروز اراضی 31 استان کشور تحت پایش این سامانه قرار دارند.

مازیار مباشری، مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی در ابتدا، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت سامانه زمین، این سامانه را نتیجه تعامل میان سه قوه دانست و بیان داشت: پیشرو بودن این سامانه به لحاظ هم افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه پایش اراضی در 16 استان کشور

رونمایی از سامانه پایش اراضی در 16 استان کشور