مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:122023-10-14سياسي

350 کودک چشم انتظار یاری خیرین هستند


سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان تعداد کودکان تحت حمایت بهزیستی در طرح حامی را نزدیک به 800 کودک اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 670 حامی بهزیستی را همراهی می کنند و 350 کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا نوروزی، سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان عصر امروز در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی این استان تعداد کودکان تحت حمایت بهزیستی در طرح حامی را نزدیک به 800 کودک اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 670 حامی بهزیستی را همراهی می کنند و 350 کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

سرپرست معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه میزان مشارکت های مردمی در 6 ماهه نخست سال جاری را بیش از 8 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بهزیستی یکی از مسیرهای مطمئن برای خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و نیازمند است که مردم خیر استان می توانند با اهدای نذورات خود به این نهاد موجبات بهره مندی جامعه هدف بهزیستی از این کمک ها را فراهم آورند.

وی در خصوص مبالغ جمع آوری شده در عید سعید فطر و توزیع آن در بین نیازمندان یادآور شد: بیش از یک میلیارد تومان زکات فطره از 105 صندوق مشترک با کمیته امداد، 20 پایگاه و 17 مؤسسه خیریه که از بهزیستی استان مجوز دریافت کرده اند جمع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 کودک چشم انتظار یاری خیرین هستند

350 کودک چشم انتظار یاری خیرین هستند