مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-18بين الملل

جوشش کادر درمان بیمارستان خلیج فارس بر علیه جنایت صهیونیست ها +عکس


پزشکان، پرستاران، کادر درمان و پرسنل بیمارستان خلیج فارس بندرعباس جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کادر درمان و پرسنل بیمارستان خلیج فارس بندرعباس امروز با تجمع در این بیمارستان، جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه را که منجر به شهادت تعداد زیادی از بیماران، کادر درمان و مردم عادی در این بیمارستان شد را محکوم کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان در این تجمع گفت: وظیفه اخلاقی، شرعی، قانونی، شغلی و انسانی ماست که از مظلومان این حادثه حمایت کنیم.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: رژیم جعلی اسراییل سال ها پیش قسمت های زیادی از کشورهای سوریه و لبنان را به تصرف خود درآورده بود اما امروز شاهد هستیم که تا کجا مجبور به عقب نشینی شده اند.

  مومنی ادامه داد: سنگ هایی که در آن روزها توسط فلسطینیان به سوی اشغالگران پرتاب می شد امروز به موشک و اسلحه های مجهز تبدیل شده است که می تواند آنها را به نابودی نزدیک کند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اسراییل کمتر از 25 سال عمر خواهد کرد اما امروز حتی با این جنایاتی که انجام می دهد عمر آنها کمتر از این خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوشش کادر درمان بیمارستان خلیج فارس بر علیه جنایت صهیونیست ها +عکس

جوشش کادر درمان بیمارستان خلیج فارس بر علیه جنایت صهیونیست ها +عکس