مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-05اجتماعي

بوستان کودک قم بدون صدای بچه! / فعالیت کانون پرورش فکری معطل شهرداری و دولت


 گروه استان ها خبرگزای دانشجو، حمیدرضا جعفرزاده؛ در نزدیکی هفته کودک یکی از مطالبی که می توان به آن پرداخت فضای تفریح و نشاط برای کودکان است اما مهم تر از آن ایجاد فضایی برای رشد و بلوغ فکری کودکان و نوجوانان در کنار تفریح آنان است و به جد می توان این .

- بوستان کودک قم بدون صدای بچه! / فعالیت کانون پرورش فکری معطل شهرداری و دولت در نزدیکی هفته کودک یکی از مطالبی که می توان به آن پرداخت فضای تفریح و نشاط برای کودکان است اما مهم تر از آن ایجاد فضایی برای رشد و بلوغ فکری کودکان و نوجوانان در کنار تفریح آنان است و به جد می توان این فضا را همان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

 گروه استان ها خبرگزای دانشجو، حمیدرضا جعفرزاده؛ در نزدیکی هفته کودک یکی از مطالبی که می توان به آن پرداخت فضای تفریح و نشاط برای کودکان است اما مهم تر از آن ایجاد فضایی برای رشد و بلوغ فکری کودکان و نوجوانان در کنار تفریح آنان است و به جد می توان این فضا را همان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست.

محمد غفاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، در حاشیه نشست خبری روز کودک به تشریح گزارشی از اقدامات برنامه ریزی شده برای روز کودک پرداخت و در ادامه آن از فعالیت های گذشته و حوزه کاری این کانون نیز گزارشی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان کودک قم بدون صدای بچه! / فعالیت کانون پرورش فکری معطل شهرداری و دولت

بوستان کودک قم بدون صدای بچه! / فعالیت کانون پرورش فکری معطل شهرداری و دولت