مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-21اجتماعي

لزوم توجه مسؤولان به مشکلات آموزشی بخش دیهوک


امام جمعه دیهوک با اشاره به پراکندگی بخش دیهوک و معضل سرویس مدارس برای دانش آموزان در این بخش خواستار رفع مشکل توسط مسوولان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حامد رخسارپور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز در شورای آموزش و پرورش طبس اظهار داشت: دو مدرسه در شهرستان طبس در حال احداث است که با توجه به مشارکت خیران مهر ماه سال آینده افتتاح و بهره برداری می شود نمازخانه ها هم باید تجهیز می شوند که در سطح استان 20 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

وی با بیان اینکه در تمام کلاس های آموزشی اسپیلت نصب شده است به ویژه در شهرستان طبس گفت: کمک به مدارس برای اعتبارات جاری واجب است که این امر باید حمایت شود، مدارس شهرستان طبس در لیست آسفالت قرار گرفته و به زودی تیم مستقر شده و کار را انجام می دهند.

علی اکبر رحیمی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس نیز ارتقای آموزش و پرورش دیهوک از نمایندگی به اداره خواسته ما است که با توجه به تعداد دانش آموزان و تعداد مدارس و روستاهای پراکنده قطعا این کار باید محقق شود که به نفع شهرستان است.

وی با تأکید بر جذب امتیاز برای معلمان بومی برای منطقه عنوان کرد: معضل نبود کتاب های درسی و همچنین موضوع سرویس مدارس باید پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه مسؤولان به مشکلات آموزشی بخش دیهوک

لزوم توجه مسؤولان به مشکلات آموزشی بخش دیهوک