مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-09سياسي

پلیس در برابر نقشه های شوم دشمنان ایستاده است


استاندار تهران با بیان اینکه پلیس ما فراتر از یک نیروی تامین کننده نظم و امنیت است؛ گفت: پلیس امروز در برابر نقشه های شوم دشمنان نیز ایستاده است.

- استاندار تهران با بیان اینکه پلیس ما فراتر از یک نیروی تامین کننده نظم و امنیت است؛ گفت: پلیس امروز در برابر نقشه های شوم دشمنان نیز ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا فخاری در مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، با تبریک هفته فراجا اظهارکرد: پلیس امروز به تولیدکننده امنیت تبدیل شده است و با تمام توان خود را سپری بری آرامش مردم کرده است.

به گفته وی، امنیتی که پلیس ایجاد کرده تاثیر خور را در همه ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گذاشته و امروز این موضوع کاملا قابل لمس است.

استاندار تهران گفت: امروز می توان گفت که ماموران فراجا، فرزندان آزاده و جان بر کف کشور هستند و با وجود تمامی موانع تلاش می کنند که امنیت را برای مردم ایجاد کنند.

وی در پایان گفت: پلیس ما فراتر از یک نیروی تامین کننده نظم و امنیت است زیرا امروز در برابر نقشه های شوم دشمنان نیز ایستاده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در برابر نقشه های شوم دشمنان ایستاده است

پلیس در برابر نقشه های شوم دشمنان ایستاده است