مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-12ورزشي

ناکامی تمام عیار تکواندوی ایران در گرندپری چین/ 7 تکواندوکار بدون مدال!


در آخرین روز رقابت های گرندپری چین، 2 نماینده دیگر ایران نیز با شکست برابر رقبا به کار خود پایان دادند تا هر 7 تکواندوکار ایران از این رقابت ها کنار بروند.

- ناکامی تمام عیار تکواندوی ایران در گرندپری چین/ 7 تکواندوکار بدون مدال! در آخرین روز رقابت های گرندپری چین، 2 نماینده دیگر ایران نیز با شکست برابر رقبا به کار خود پایان دادند تا هر 7 تکواندوکار ایران از این رقابت ها کنار بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز پایانی رقابت های تکواندوی گرندپری چین، سجاد مردانی نماینده وزن 80+ کیلوگرم ایران با ارائه نمایشی ضعیف در همان دور نخست مقابل پاسکو بوزیچ از کرواسی 2 بر یک شکست خورد و خیلی زود از دور رقابت ها کنار رفت.

ابوالفضل عباسی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز در مبارزه نخست مقابل احمد راوی از مصر 2 بر یک به برتری رسید اما در دومین مبارزه مقابل پارک از کره جنوبی شکست خورد و او نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

به این ترتیب هر 7 نماینده تکواندوی مردان ایران در این رقابت ها شامل مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل زندی در 58-، متین رضایی در 68-، میرهاشم حسینی و مهران برخورداری در 80- و سجاد مردانی و ابوالفضل عباسی در 80+ کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند تا تیم ملی با یک ناکامی تمام عیار به کار خود در این مسابقات پایان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی تمام عیار تکواندوی ایران در گرندپری چین/ 7 تکواندوکار بدون مدال!

ناکامی تمام عیار تکواندوی ایران در گرندپری چین/ 7 تکواندوکار بدون مدال!