مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-21سياسي

وابستگی افراد به تمکن مالی برای دریافت خدمات سلامت در تناقض با عدالت است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دایره خدمات بیمه سلامت باید گسترده تر با کیفیت مطلوب و با هدف جلب رضایت مردم بخصوص دهک های پایین باشد، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دایره خدمات بیمه سلامت باید گسترده تر با کیفیت مطلوب و با هدف جلب رضایت مردم بخصوص دهک های پایین باشد، گفت: وابستگی دسترسی افراد به خدمات سلامت به تمکن مالی در تناقض با عدالت است و بیمه سلامت می تواند هزینه های پرداخت از جیب و بالای سلامت را کاهش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با مدیران و کارکنان بیمه سلامت در استان به مناسبت هفته ی بیمه، گفت: سازمان بیمه سلامت اگر به شعارهای روزهای هفته ملی بیمه سلامت خوب عمل شاهد وضعیت مطلوبی از این سازمان خواهیم بود.

وی افزود: دین اسلام اهمیت ویژه ای برای سلامت جسم و روان قائل است و در کنار توصیه به رعایت بهداشت به درمان نیز تاکید دارد.

وی با اشاره به پیشرفت های تکنولوژی و ظهور شیوه های درمانی جدید و افزایش هزینه های سلامت، گفت: وابستگی دسترسی افراد به خدمات سلامت به تمکن مالی در تناقض با عدالت است و بیمه سلامت می تواند هزینه های پرداخت از جیب و بالای سلامت را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی افراد به تمکن مالی برای دریافت خدمات سلامت در تناقض با عدالت است

وابستگی افراد به تمکن مالی برای دریافت خدمات سلامت در تناقض با عدالت است