مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:212023-10-07سياسي

انقلابی بودن و ماندن بدون هزینه نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز با حضور دفتر خبرگزاری فارس در تبریز با بیان اینکه رسانه ها باید از انقلاب دفاع جانانه کنند، اظهار کرد: رسانه ها باید انقلابی عمل کنند احساس می کنم در دفاع از انقلاب برخی ها محافظه کارانه عمل می کنند.

وی با بیان اینکه مردم مرد میدان عمل می خواهند، افزود: نباید تعارف کرد، اگر بنده امروز در هرم قدرت قرار گرفتم و نتوانستم موفق باشم و دنبال مافیا و عدم توجه به شایسته سالاری بودم، باید نقد شوم آن هم بدون تعارف.

* رسانه های دلسوز باید انقلابی عمل کرده و تعارف نکنند سرایی با بیان اینکه امروز رسانه های دلسوز و مردمی باید انقلابی عمل کنند و تعارف نکنند، گفت: با کسی تعارف نداریم ،امروز اگر فردی در هرم قدرت قرار گرفت اما نتوانست درست عمل کند و سوءمدیریت داشت،چه اشکالی دارد نقد عالمانه و منصفانه شود.

*به چالش کشیدن خواص ضروری است نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به سخنرانی رهبر در 19 دی سال1401 گفت: این فرمایشات به نوعی به چالش کشیدن خواص بود.

وی در ادامه، زمان شناس نبودن، تکلیف مدار نبودن و به موقع اقدام نکردن مردم را عامل حوادث 37، 40 و61 هجری قمری و شهادت امام حسین(ع) دانست و گفت: آقا فرمودند، توّابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند، جنگیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی بودن و ماندن بدون هزینه نمی شود

انقلابی بودن و ماندن بدون هزینه نمی شود