مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-17بين الملل

روسیه: هرگونه تجدیدنظر در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت غیرقانونی است


وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش غرب برای تجدیدنظر در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با مسئله هسته ای ایران غیرقانونی است.

- وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش غرب برای تجدیدنظر در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل در رابطه با مسئله هسته ای ایران غیرقانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطابق مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد که حدود هشت سال پیش برای تأیید برجام صادر شد، محدودیت های اعمال شده این سازمان درخصوص فعالیت های مربوط به موشک های بالستیک ایران اکتبر 2023 منقضی خواهند شد.

شورای اروپا امروز (سه شنبه) در بیانیه ای اعلام کرد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا تحریم های پیشین سازمان ملل علیه ایران در زمینه تسلیحاتی و موشکی که در تاریخ 18 اکتبر به پایان می رسد را همچنان حفظ می کنند.

در این بیانیه آمده است: شورا اقدامات قانونی لازم را برای حفظ تحریم هایی (علیه ایران) انجام داد که در ابتدا، توسط سازمان ملل علیه افراد و نهادهایی (در ایران) اعمال شده بود که در فعالیت های هسته ای یا موشک های بالستیک نقش داشته یا وابستگی هایی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: هرگونه تجدیدنظر در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت غیرقانونی است

روسیه: هرگونه تجدیدنظر در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت غیرقانونی است