مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-14سياسي

اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران الگوی مناسبی برای دیگر نقاط کشور است


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران الگوی مناسبی برای دیگر نقاط کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سومین اجلاسیه مجمع روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان ها اظهار کرد: در مجموعه شهرداری تهران با ایجاد الگوهای متناسب فعالیت فرهنگی اجتماعی برای شهر از طریق ایجاد قرارگاه های مختلف با استفاده از ظرفیت های بومی و تخصصی به خدمت رسانی در عرصه فرهنگی و اجتماعی به مردم کلان شهر تهران پرداخته ایم.

وی افزود: قرارگاه جهادی شهرداری تهران به نام حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نامگذاری شده و بنا داریم تا در همه محلات تهران گروه های جهادی فعال داشته باشیم که این قرارگاه ها با چند قرارگاه دیگر مانند قرارگاه تعلیم و تربیت و قرارگاه سلامت ارتباط و پیوستگی دارند.

تاکنون چند جلسه با گروه های جهادی کلان شهر تهران برگزار کرده ایم و تلاش نمودیم تا در کارهایشان بعنوان پشتیبان و حامی به خوبی ایفای نقش کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  گفت: قرارگاه گردشگری و مراکز تفریحی نیز یکی دیگر از قرارگاه های مجموعه شهرداری تهران است که هم اکنون در گام نخست با تشکیل هلدینگ گردشگری شهرداری تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران الگوی مناسبی برای دیگر نقاط کشور است

اقدامات فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران الگوی مناسبی برای دیگر نقاط کشور است