مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-18اقتصادي

پوشش خدمات ناباروری از سوی بیمه سلامت زنجان


مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: بیمه افراد جزو دهک های 1 تا 5 رایگان است و افراد جزو دهک های 6 تا 9 نیز از تخفیف 20 تا 50 درصدی بهره مند می شوند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: بیمه افراد جزو دهک های 1 تا 5 رایگان است و افراد جزو دهک های 6 تا 9 نیز از تخفیف 20 تا 50 درصدی بهره مند می شوند.

سعید کرمی پیش از ظهر امروز ( 26 مهرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، اظهار کرد: بیمه سلامت استان زنجان مشغول خدمت رسانی به جمعیت بیش از 6 هزار نفری در استان در قالب 4 صندوق است، بیش از 80 درصد جمعیت بیمه شدگان در بیمه سلامت هیچ گونه حق سرانه ای بابت بیمه شدن پرداخت نمی کنند.

وی افزود: بیمه سلامت در استان زنجان با 528 مرکز قرارداد دارد.

همچنین 84 مرکز روستایی نیز خدمات سطح یک را برای مردم مناطق روستایی ارائه می کنند.

طبق آمار بیش از 5 هزار بار مراجعه روزانه به صورت سرپایی توسط بیمه شدگان و حدود 300 مراجعه به بخش جراحی در مرکز درمانی توسط بیمه شدگان سلامت صورت می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه حدود 892 نفر نیز جزو بیمه شدگان بیماران خاص هستند و از خدمات ویژه بیمه استفاده می کنند، تصریح کرد: بیمه افراد جزو دهک های 1 تا 5 رایگان است و افراد جزو دهک های 6 تا 9 نیز از تخفیف 20 تا 50 درصدی بهره مند می شوند که این اقدامات موجب شده میزان بهره مندی ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش خدمات ناباروری از سوی بیمه سلامت زنجان

پوشش خدمات ناباروری از سوی بیمه سلامت زنجان