مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:252023-09-28سياسي

تحقق حاکمیت شهری برای افزایش روحیه مشارکت اجتماعی در دستور کاراست


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در نوع حکمرانی محلی که شهرداری تهران در پی تحقق آن است، هسته اصلی پیشرفت تکنولوژیک «مردم» هستند.

- معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در نوع حکمرانی محلی که شهرداری تهران در پی تحقق آن است، هسته اصلی پیشرفت تکنولوژیک مردم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد امین توکلی زاده با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد مدنی واسط بین حاکمیت و مردم طراحی شده است و کارکردی دوسویه دارد، اظهار کرد: پس از طی شدن دوران دفاع مقدس، در ادوار مختلف حاکمیت جمهوری اسلامی هرجا برای مردم و از سوی آنها قدمی برداشتیم، رشد و توسعه حاصل شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه با اتکا به نیروهای مردمی تحریم ها قابل تحمل شده است، یادآور شد: ما با استفاده از این توان توانستیم روی پای خود بایستیم و وابستگی ها را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه دیپلماسی شهری به واسطه رضایت شهروندان محقق می شود، خاطرنشان کرد: پیوندهای عمیق بین شهرها از طریق موارد نمادین همچون خواهرخواندگی ها میسر نمی شود بلکه دیپلماسی شهری باید تلاش کند تا در افق اشتراکات انسانی بین آحاد مردم در سراسر دنیا از طریق ایجاد پیوست های فرهنگی و اجتماعی و الگوبرداری ها ارتباطات خود را برقرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق حاکمیت شهری برای افزایش روحیه مشارکت اجتماعی در دستور کاراست

تحقق حاکمیت شهری برای افزایش روحیه مشارکت اجتماعی در دستور کاراست