مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-03سياسي

پیشرفت های کم نظیر ایران با حکومت داری دینی


مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با مرجع تقلید مقتدر یک مدل حکومت داری دینی را به دنیا ارائه کرده که پیشرفت های آن کم نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، حجت الاسلام و المسلمین  محمدنوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جمع مردم روستای موقوفه جمز اظهارداشت: خداوند از وقتی انسان را آفرید برای او راهنما قرار داد؛ نگین انگشتر و گل سر سبد پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) است.

وی با بیان این که دینی کامل تر از دین اسلام وجود ندارد و دین اسلام با پیامبر(ص) تکمیل شد افزود: جمهوری اسلامی ایران با مرجع تقلید مقتدر یک مدل حکومت داری دینی را به دنیا ارائه کرده که پیشرفت های آن کم نظیر است.

به گفته وی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به قله ها نزدیک شده ایم؛ این نتیجه الگو گرفتن جمهوری اسلامی از پیامبر اکرم(ص) است.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: راز جمع شدن مردم دور پیامبر(ص) و دوست داشتن ایشان خوش اخلاقی و مهربان بودن حضرت بود.

حجت الاسلام نوروزپور اضافه کرد: بنا به فرمایش پیامبر اکرم (ص) اخلاق خوش است که ترازوی حسنات ما را در فردای قیامت سنگین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های کم نظیر ایران با حکومت داری دینی

پیشرفت های کم نظیر ایران با حکومت داری دینی