مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-02سياسي

تأکید القاصی بر صیانت از محاکم تجدیدنظر تهران در مقابل سودجویان


یکی از مهم ترین موضوعاتی که به طور خاص در دستور کار مدیریت دادگستری کل استان تهران قرار دارد، صیانت از حریم این مجموعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران؛ نشست هم اندیشی بررسی علل اطاله دادرسی در تعدادی از شعب دادگاه های تجدیدنظر استان تهران با حضور قضات محاکم تجدیدنظر، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی همراه متشکل از جمعی از معاونین قضایی در مجتمع قضایی غدیر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، قضات شعب موسوم به دارای موجودی نامتعارف، نقطه نظرات خود را پیرامون علل رسوب و انباشت برخی از پرونده ها بیان کردند و در عین حال پیشنهادات خود را به منظور برون رفت از شرایط فعلی ارائه کردند.

علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران ضمن استماع دقیق مسائل مطروحه از سوی قضات محاکم تجدیدنظر استان تهران و گرامی داشت میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام، از درگاه خداوند متعال برای حاضرین و خانواده های ایشان توفیق خدمت بیش از پیش به جامعه اسلامی و عافیت مسالت کرد.

کوچک ترین خطا در منصب قضا تضییع حقوق اشخاص را در پی خواهد داشت رییس کل دادگستری استان تهران ضمن تقدیر از همه تلاش ها، مجاهدت ها و مشقت هایی که قضات محاکم تجدیدنظر استان تهران متحمل می شوند، گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید القاصی بر صیانت از محاکم تجدیدنظر تهران در مقابل سودجویان

تأکید القاصی بر صیانت از محاکم تجدیدنظر تهران در مقابل سودجویان