مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-11ورزشي

اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا پایان یافت/ کرمان قهرمان شد


اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا با حضور 9 تیم طی روزهای 15 تا 19 مهرماه جاری در رشته دارت، آمادگی جسمانی و شنا در کرمان برگزار شد.

- ایسنا/کرمان اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا با حضور 9 تیم طی روزهای 15 تا 19 مهرماه جاری در رشته دارت، آمادگی جسمانی و شنا در کرمان برگزار شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش امروز 19 مهرماه در آیین اختتامیه این المپیاد گفت: اولین رویداد همیشه کامل نیست اما همه تلاش قرارگاه منطقه ای جنوب شرق این است روحیه ورزشکاری را زنده کند.

او با مثبت ارزیابی کردن چنین رویدادهایی برای بانوان، همسران و فرزندان کارکنان نزاجا کشور اظهار کرد: به جز رشته های دارت، آمادگی جسمانی و شنا، قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش در همه رشته های دیگر ورزشی نیز فعال و حائز رتبه است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش یکی از دستاوردهای برگزاری این المپیاد در خانواده ها را آمادگی کوی های سازمانی برای رقابت های ورزشی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیرین رهنوردی، مسئول هیئت ورزشی بانوان نزاجا نیز در این آیین بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی این اولین المپیاد ورزشی بانوان نزاجا است.

او افزود: این مسابقات ابتدا در سطح یگان ها و ارشدهای نظامی برگزار و منتخبان آن به مرحله کشوری راه یافتند که تیم منتخب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا پایان یافت/ کرمان قهرمان شد

اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا پایان یافت/ کرمان قهرمان شد