مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-21سياسي

شرایط و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه انرژی های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، از فراهم بودن شرایط و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه انرژی های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، از فراهم بودن شرایط و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست هماهنگی سرمایه گذاری انرژی خورشیدی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ویژه انرژی های تجدیدپذیر در کشور و اولویت این موضوع، شرایط و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است.

وی افزود: در همین راستا برای تولید 500 مگاوات برق از انرژی خورشیدی در استان اردبیل هدف گذاری شده است و جهت مقدمات اجرا و سرآمد شدن استان در این زمینه تلاش می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: لازم است منظومه سرمایه گذاری در خصوص انرژی های پاک و تجدیدپذیر از جمله بادی، خورشیدی، زمین گرمایی و سی.

اچ.

پی تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است

شرایط و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری انرژی خورشیدی در استان اردبیل فراهم است