مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-16ورزشي

جهانبخش: راهی جز اتحاد نمی شناسم


لژیونر تیم ملی فوتبال ایران اتحاد و همدلی را یگانه راز موفقیت در جام ملت های آسیا دانست - جی پلاس؛ علیرضا جهانبخش درباره حضور در تورنمنت اردن اظهار کرد: تیمهای حاضر در این تورنمنت به لحاظ شکلی به تیمهای همگروه ما در جام ملتهای آسیا نزدیک هستند و این احتمال وجود دارد که در مراحل بالایی جام ملتهای با تیمهایی که در این تورنمنت حضور دارند، رودرو شویم بنابراین حضور در تورنمنت اردن می تواند به آمادگی و هماهنگی ما کمک کند.

او درباره دیدار فردای ایران برابر قطر در مسابقه نهایی تورنمنت اردن نیز گفت: همانطور که در بازی اول با تمام توان حاضر شدیم، در بازی با قطر هم با توان کامل بازی خواهیم کرد.

این بازی از دو جهت برای ما مهم است، یک اینکه می توانیم با تیم خوبی مثل قطر بازی کنیم و دو اینکه این بازی می تواند به هماهنگ تر شدن ما برای حضور در جام ملتهای آسیا کمک کند.

جهانبخش درباره آخرین شرایط تیم ملی در فاصله 90 روز تا شروع جام ملتهای آسیا گفت: چند اردوی خیلی خوب را در این مدت پشت سر گذاشته ایم و تیم اردو به اردو با کادر جدید هماهنگ تر شده است.

فرصت زیادی تا شروع جام ملتهای آسیا نداریم، بنابراین باید از تک تک لحظاتی که داریم نهایت استفاده را برای کسب هماهنگی بیشتر ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانبخش: راهی جز اتحاد نمی شناسم

جهانبخش: راهی جز اتحاد نمی شناسم