مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:002023-09-30اقتصادي

استاندار کرمانشاه: باید منابع بیشتری از بازار سرمایه جذب کنیم


استاندار کرمانشاه ضمن بازدید از فرآیند پذیره نویسی سهام شرکت گسترس سوخت سبز زاگرس در بازار سرمایه، بر لزوم ادامه روند پذیرش واحدها و شرکت های کرمانشاه در این بازار تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه ضمن بازدید از فرآیند پذیره نویسی سهام شرکت "گسترس سوخت سبز زاگرس"در بازار سرمایه، بر لزوم ادامه روند پذیرش واحدها و شرکت های کرمانشاه در این بازار تاکید کرد.

محمدطیب صحرایی امروز (هشتم مهر) همزمان با آغاز پذیره نویسی سهام شرکت گسترس سوخت سبز زاگرس (بیواتانول) کرمانشاه در بازار سرمایه، بازدیدی از بورس منطقه ای کرمانشاه و همچنین فرآینده پذیره نویسی سهام بیواتانول داشت و بر لزوم ادامه این فرآیند البته با قدرت و سرعت بیشتر برای سایر واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد تا بتوانیم جذب سرمایه بیشتری از بازار سرمایه داشته باشیم.

وی با اشاره به سه موضوع مهم که به صورت همزمان برای استفاده بهینه از بازار سرمایه باید در کرمانشاه پیش برود، گفت: اولین گام پیگیری جدی امور اداری مرتبط با پذیرش شرکت ها در بازار سرمایه و رایزنی بیشتر با مدیران ارشد بورس است.

همچنین لازم است مزایای استفاده از بازار سرمایه و دستاوردهایی که دارد به صورت مستمر برای صنایع بزرگ و طرح های مهم اقتصادی استان تشریح شود، زیرا بسیاری از واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: باید منابع بیشتری از بازار سرمایه جذب کنیم

استاندار کرمانشاه: باید منابع بیشتری از بازار سرمایه جذب کنیم