مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-03فرهنگي

آغاز معنوی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان


نشست داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در سالن اجتماعات گلستان شهدا با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان نشست داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز سه شنبه در سالن اجتماعات گلستان شهدا با حضور جمعی از مسؤولین برگزار شد.

 این برنامه با اجرا های مختلف از ورزش زورخانه ای پوریای ولی و گروه سرود بچه های سرود به سمت قله بوسیله هنرمندان نوجوان موسیقی مولا برگزار شد.

میثم بکتاشیان دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در حضور مسئولین و داوران و خبرنگاران کودک گفت:  امسال توانستیم ظرفیت های جشنواره را ارتقا دهیم که در دوره های قبل با محدودیت تعداد داوران امکان کمتری برای بچه ها بود تا در سینماها شرکت کنند اینک نزدیک 900 نفر در حوزه داوران کودک و 45 نفر خبرنگاران کودک در سی و پنجمین دوره بی سابقه بوده است.

وی افزود: سینمای ساحل و چهارباغ از روز شنبه تا پنجشنبه فیلم ها را به نمایش خواهد گذاشت تمام داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان فیلم ها را به نظاره می نشینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز معنوی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان

آغاز معنوی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان