مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 17:302023-10-11سياسي

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان در قم


110 سری جهیزیه شامل 6 کالای اساسی یخچال و فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و یک تخته فرش به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور آیت الله سعیدی به نوعروسان و نودامادان قمی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان قم پیش از ظهر امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه امسال این چهارمین مرحله کمک به نوعروسان در جهت تشکیل نهاد مقدس خانواده است اظهار کرد: به برکت حضرت معصومه (س) با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 110 سری جهیزیه شامل 6 کالای اساسی یخچال و فریزر، اجاق گاز، لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و یک تخته فرش به نوعروسان و نودامادان اهدا می شود.

وی با اشاره به توجه کمیته امداد امام خمینی به مسائل فرهنگی ابراز کرد: برای تمامی این زوج ها کلاس های مشاوره ای، احکام ازدواج و مهارت های زندگی توسط کارشناسان خبره فرهنگی برگزار شده و بعد از ازدواج هم این خدمات در کلینیک تخصصی راه زندگی به این زوج ها ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان در قم

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان در قم