مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-16سياسي

ظرفیت و پتانسیل های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مغفول مانده است


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: ظرفیت و پتانسیل های پارک علم و فناوری استان مغفول مانده که می طلبد رسانه ها این ظرفیت ها را به اقشار جوان و دانشجو معرفی کنند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: ظرفیت و پتانسیل های پارک علم و فناوری استان مغفول مانده که می طلبد رسانه ها این ظرفیت ها را به اقشار جوان و دانشجو معرفی کنند.

جواد نوری نیا 24 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: 163 شرکت فناور عضو پارک علم و فناوری استان هستند و 46 شرکت دانش بنیان نیز عضو و مستقر در پارک و علم و فناوری استان هستند.

وی منابع انسانی مستقر در پارک علم و فناوری استان را 1056 نفر اعلام کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 939 میلیون ریال میزان فروش داخلی محصولات شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان بود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و رسانه ای پارک علم و فناوری در قاب رسانه در استان، افزود: این جشنواره با هدف بهره گیری از توان و قابلیت رسانه های مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری آذربایجان غربی برای معرفی فعالیت های پارک علم و فناوری استان و ظرفیت های آن جهت بهره مندی جوانان نخبه و دانشجو برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت و پتانسیل های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مغفول مانده است

ظرفیت و پتانسیل های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مغفول مانده است