مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:152023-10-07سياسي

برخورد فعالانه با موضوعات آموزشی، سرمایه گذاری ارزشمند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و همکاری های علمی سازمان پزشکی قانونی گفت: حوزه آموزشی و پژوهشی به افرادی علاقه مند و آشنا به فضا های علمی و آموزشی نیاز دارد تا بتوانند مشکلات و نواقص موجود را احصا .

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخورد فعالانه با موضوعات آموزشی، سرمایه گذاری ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس مسجدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و همکاری های علمی سازمان پزشکی قانونی گفت: حوزه آموزشی و پژوهشی به افرادی علاقه مند و آشنا به فضا های علمی و آموزشی نیاز دارد تا بتوانند مشکلات و نواقص موجود را احصا و برای آن چاره اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه برخی سیستم های دانشگاهی و حتی بخش هایی در دولت، پرداختن به امور آموزشی را هزینه اضافه می دانند، تصریح کرد: برخلاف این باور نادرست، توجه به امور آموزشی موجب اصلاح فرایند ها و پیشبرد هرچه بهتر امور می شود و این موضوع در سازمان پزشکی قانونی کشور که آموزش با خدمات ادغام شده است به خوبی قابل درک است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به مهم ترین نکات مورد توجه در حوزه آموزشی سازمان، افزود: از آنجا که حوزه آموزش و پژوهش در سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است پرداختن و توجه به برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد فعالانه با موضوعات آموزشی، سرمایه گذاری ارزشمند است

برخورد فعالانه با موضوعات آموزشی، سرمایه گذاری ارزشمند است