مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-12سياسي

اعزام مبلغان تخصصی در دستور کار سازمان اوقاف است


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: مناسبت های تبلیغی از پنج به 9 مورد افزایش یافته اند و تلاش می کنیم در برخی مناسبت ها، حتما اعزام مبلغان تخصصی را داشته باشیم.

- ایسنا/قم مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: مناسبت های تبلیغی از پنج به 9 مورد افزایش یافته اند و تلاش می کنیم در برخی مناسبت ها، حتما اعزام مبلغان تخصصی را داشته باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت الاسلام والمسلمین هادی شفیع زاده در دیدار با رییس مجمع نمایندگان طلاب اظهار کرد: اعزام تخصصی، رویکرد جدید اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف است و در این زمینه از ظرفیت مجمع نمایندگان طلاب هم استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: تغییراتی در این زمینه در اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف ایجاد شده و تلاش می کنیم تبلیغ تخصصی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که در گذشته پنج مناسبت تبلیغی وجود داشت گفت: با تلاش صورت گرفته، این مناسبت ها به 9 مورد افزایش یافته اند و در ایامی مانند دهه فجر، هم اعزام عمومی و هم اعزام تخصصی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته، توفیق اعزام 17 هزار نفر مبلغ را به مناطق مختلف کشور داشتیم همچنین در دهه فجر، دو اعزام تخصصی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مبلغان تخصصی در دستور کار سازمان اوقاف است

اعزام مبلغان تخصصی در دستور کار سازمان اوقاف است