مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-04سياسي

زهد، ایثار و شخصیت آیت الله کوهستانی باید الگوی جامعه باشد


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام زهد، ایثار و شخصیت آیت الله کوهستانی را فراوان دانست و گفت: این عالم باید الگوی ما باشد که علاوه بر جهاد علمی، طلاب را به تحصیل علم ترغیب و بر تربیت اخلاقی آنان تاکید داشت.

- ایسنا/مازندران رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام زهد، ایثار و شخصیت آیت الله کوهستانی را فراوان دانست و گفت: این عالم باید الگوی ما باشد که علاوه بر جهاد علمی، طلاب را به تحصیل علم ترغیب و بر تربیت اخلاقی آنان تاکید داشت.

آیت الله صادق لاریجانی امروز 12 مهر ماه در همایش بزرگداشت آیت الله کوهستانی که در دانشگاه علم و فناوری بهشهر برگزار شد با اشاره به اینکه آیت الله کوهستانی از عالمان تشیع بودند آنچه که در شرح ایشان گفته می شود فضایل اخلاقی و ایثار این عالم ربانی است، اظهار کرد: در حوزه تحصیل علم، ایت الله کوهستانی به طلابی که در مدرسه ایشان درس می خواندند گفت؛ باید نماز شب بخوانند، این عالم می خواست طلاب را رشد دهد و نماز شب عالی ترین فضایل است را به جا آورند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نفس عمل به قرآن را مهم برشمرد و گفت: قرآن حقیقت وجودی عمیقی دارد که در سوره واقعه به آن اشاره شده است.

آیت الله لاریجانی با اشاره به اینکه فهم قران بسیار حائز اهمیت است و قرآن یک مرحله وجودی دارد و صرفا معنا نیست، تصریح کرد: اولیای خدا با شهود به معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهد، ایثار و شخصیت آیت الله کوهستانی باید الگوی جامعه باشد

زهد، ایثار و شخصیت آیت الله کوهستانی باید الگوی جامعه باشد