مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-21سياسي

کرمان زیبا را ببینیم و معرفی کنیم


شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع طرح کرمان 1404 با رویکرد گردشگری در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان در این شورا بر بازدید از ظرفیت های بی نظیر کرمان و معرفی آن به جهانیان، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز شنبه 29 مهرماه در نود و یکمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با موضوع طرح کرمان 1404 با رویکرد گردشگری برگزار شد و شرکت کنندگان در این شورا از مسؤولان دولتی و بخش خصوصی و فعالان بخش گردشگری بر بازدید از ظرفیت های بی نظیر کرمان و معرفی آن به جهانیان، ایرانیان و حتی کرمانیان تاکید کردند.

کرمان در حوزه گردشگری فوق العاده است  در همین حال استاندار کرمان در سخنانی با اشاره به ظرفیت های فوق العاده این استان در حوزه گردشگری اظهار داشت: در استان کرمان از کوهبنان تا بم، از راور تا جیرفت و قلعه منوجان، از رفسنجان تا کرمان در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چیزی برای عرضه کردن، گفتن و دیدن داریم.

محمدمهدی فداکار ابراز داشت: در یک روز شاهد 35 درجه اختلاف دما بین گرم ترین و سردترین نقطه استان کرمان هستیم که ظرفیت بزرگی برای جذب گردشگر حتی برای داخل استان کرمان است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ظرفیت های استان کرمان هنوز معرفی نشده است و برای معرفی آن کوتاهی کرده ایم، ادامه داد: زیرساخت و تبلیغ در حوزه گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان زیبا را ببینیم و معرفی کنیم

کرمان زیبا را ببینیم و معرفی کنیم