مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-13اقتصادي

برنامه ای برای ارتقای جایگاه شیراز در برنامه هفتم توسعه دیده شود


رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) باید در برنامه ها و بودجه ها دیده شود، پیشنهاد داد: در برنامه هفتم توسعه برنامه ای برای ارتقای جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) دیده شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) باید در برنامه ها و بودجه ها دیده شود، پیشنهاد داد: در برنامه هفتم توسعه برنامه ای برای ارتقای جایگاه شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم حسینی امروز، 21 مهرماه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 62 پروژه حمل ونقل و ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی به ارزش بیش از 21 هزار و700 میلیارد تومان که همزمان با سفر رییس جمهور و هیئت دولت به فارس برگزار شد، گفت: شیراز، جهانشهر و شهر آماده پیشرفت در ابعاد مختلف است و خوشبختانه اعضای شورای شهر نگاه جهانی و همت بزرگی دارند و می خواهند با نگاه جهانی کار منطقه ای انجام دهند.

وی بیان کرد: فعالیت ها در شهرداری به گونه ای است که مدعی هستیم در هر جای شهر شیراز در فاصله کمتر از یک کیلومتر یک پروژه عمرانی درحال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای برای ارتقای جایگاه شیراز در برنامه هفتم توسعه دیده شود

برنامه ای برای ارتقای جایگاه شیراز در برنامه هفتم توسعه دیده شود