مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:202023-10-10اقتصادي

معضل انفجار خودروهای دوگانه سوز قابل حل است


اگر از مراکز معاینه فنی و جایگاه ها به عنوان گلوگاه ایمنی عرضه CNG استفاده کنیم، در مدت زمان کوتاهی مشکل ناایمن بودن خودروهای دوگانه سوز قابل حل است.

- رییس هیئت مدیره انجمن صنفی CNG گفت: اگر از مراکز معاینه فنی و جایگاه ها به عنوان گلوگاه ایمنی عرضه CNG استفاده کنیم، در مدت زمان کوتاهی مشکل ناایمن بودن خودروهای دوگانه سوز قابل حل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن جوهری در نشستی خبری با بیان اینکه در حال حاضر 2500 جایگاه عرضه سوخت CNG در کشور داریم که ظرفیت سوخـت رسانی به هشت میلیون خودرو را در روز دارند، اظهار کرد: کل ناوگان خودروهای دوگانه سوز کشور 4 تا 4.

5 میلیون دستگاه خودرو برآورد می شود، البته آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد اما بر اساس برآوردها، نسبت به ظرفیت سوخت رسانی CNG در کشور، 4 میلیون خودروی گازسوز کم داریم.

وی با بیان اینکه در بخش CNG با مشکل توسعه نامتوازن روبه رو هستیم، گفت: در بخش عرضه زیرساخت ها و تعداد جایگاه ها را افزایش دادیم، اما در بخش تقاضا چه به صورت کیفی و چه به صورت کمی، کم کاری داشته ایم.

در بخش کمی، تعداد خودروهای گازسوز سالهاست که افزایش چندانی نیافته و در بخش کیفی نیز بحث ایمنی خودروهای دوگانه سوز مطرح است که هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل انفجار خودروهای دوگانه سوز قابل حل است

معضل انفجار خودروهای دوگانه سوز قابل حل است