مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-17بين الملل

اتاق جنگ مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی


«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار خود با «مایکل کوریلا» فرمانده سازمان تروریستی سنتکام برای گفت وگو در رابطه با درگیری های این رژیم با حماس خبر داد.

- یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار خود با مایکل کوریلا فرمانده سازمان تروریستی سنتکام برای گفت وگو در رابطه با درگیری های این رژیم با حماس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گالانت امروز (سه شنبه) در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: امروز با کوریلا، فرمانده سنتکام دیدار کردم تا در رابطه با موضع آمریکا در خاورمیانه و همچنین حمایت آمریکا از ارتش اسراییل صحبت کنیم.

من وی را به همراه هالوی، رییس ستاد ارتش اسراییل درجریان سیر عملیات ها در نبرد علیه حماس گذاشتم.

وی در پیامی دیگر نوشت: من از رابطه و شراکت عمیق میان تشکیلات دفاعی مان و همچنین تعهد شخصی کوریلا نسبت به امنیت اسراییل قدردانی کنم.

کوریلا، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا امروز در سفری غیرمنتظره وارد سرزمین های اشغالی شد تا به گفته خود اطمینان حاصل کند که ارتش رژیم صهیونیستی آنچه را که برای جنگ نیاز دارد، داشته باشد.

این تازه ترین سفر یک مقام رسمی آمریکا به سرزمین های اشغالی است و یک روز پیش از سفر برنامه ریزی شده جو بایدن رییس جمهور آمریکا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق جنگ مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی

اتاق جنگ مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی