مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-21اقتصادي

شرکت فولاد اکسین خوزستان صادرکننده برتر کشور شد


مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با رشد 45درصدی صادرات خود، در مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات به عنوان صادرکننده برتر کشور انتخاب شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با رشد 45درصدی صادرات خود، در مراسم بیست و هفتمین سالروز ملی صادرات به عنوان صادرکننده برتر کشور انتخاب شد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت فولاد اکسین خوزستان، در سال گذشته (1401) علیرغم مواجهه با تحریم ظالمانه و شرایط پرنوسان بازار جهانی فولاد، توانست با صادرات انواع ورق های فولادی عریض با ارزش افزوده بالا، علاوه بر ثبت رکورد جدید، میزان صادرات سالیانه نسبت به سال قبل را 45 درصد افزایش دهد.

وی افزود: همچنین، این شرکت توانسته است با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی خود، تعداد بازارهای فروش محصولات خود را به 18 کشور در سه قاره مختلف دنیا ارتقا دهد که این مساله نشان می دهد، می توان با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی متخصص و جوان، از مشکلات و تنگناهای مختلف داخلی و خارجی عبور و اهداف سازمانی و انتظارات ذینفعان را به خوبی برآورده کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان برای اولین بار و علیرغم وجود شرکت های بزرگ فولادی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت فولاد اکسین خوزستان صادرکننده برتر کشور شد

شرکت فولاد اکسین خوزستان صادرکننده برتر کشور شد