مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-16پزشكي

روز جهانی غذا، تلنگری برای بیداری وجدان های به خواب رفته است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر اهمیت ارزیابی تغذیه ای توسط مشاوران تغذیه در بیمارستان ها تأکید کرد.

- ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بر اهمیت ارزیابی تغذیه ای توسط مشاوران تغذیه در بیمارستان ها تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل رامین نسیمی دوست با اشاره به نامگذاری 24 مهر ماه با عنوان روز جهانی غذا گفت: این روز به افتخار تأسیس سازمان فائو در سال 1945 نامگذاری شده است و در این روز سازمان های بین المللی به منظور برقراری روابط در زمینه کشاورزی و زمینه سازی برای جلوگیری از فقر و گرسنگی و نابودی محیط زیست تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: استفاده از تجربیات، نحوه تغذیه، انتقال فن آوری از کشورهای توسعه یافته به کشورهای در حال توسعه، موجب رونق و پیشرفت در صنعت مواد غذایی در ملل جهان سوم می شود.

معاون درمان دانشگاه بیان کرد: روز جهانی غذا، تلنگری برای بیداری وجدان های به خواب رفته و روز هم دردی با گرسنگانی است که از ابتدایی ترین حق زندگی یعنی غذا محروم هستند.

نسیمی دوست با اشاره به اهمیت تغذیه در بیمارستان ها گفت: موضوع تغذیه در بیمارستان ها یک مسئله اساسی است و باید به آن توجه ویژه شود، زیرا با توجه به مواردی مانند تغذیه می توان هزینه های درمان را کاهش داد و درمان سیر بهتری پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی غذا، تلنگری برای بیداری وجدان های به خواب رفته است

روز جهانی غذا، تلنگری برای بیداری وجدان های به خواب رفته است