مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:302023-09-26پزشكي

دانشجویان پزشکی از وظیفه خدمت به جامعه غافل نشوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشکده پزشکی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان گفت: - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اهمیت رشته های وابسته به پزشکی در خدمت به سلامت مردم، گفت: دانشجویان پزشکی از وظیفه ای که برای خدمت به جامعه دارند غافل نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشکده پزشکی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان گفت: امیدوارم در کنار اساتید گرانقدری که در این دانشگاه حضور دارند هم افزایی لازم را برای امر بسیار مهمی که به عهده دارید انجام دهید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه رشته پزشکی و رشته های وابسته به آن در خدمت سلامت مردم است گفت: از نقش و مسئولیت مهم خود در سلامت مردم و وظیفه ای که برای خدمت به جامعه دارید غافل نشوید.

وی با اشاره به اینکه رشته پزشکی تجارت نیست تصریح کرد: پزشکی باید فارغ از دغدغه های مالی باشد و از آنجا که ما با جان انسان مواجه هستیم و خدمت به انسان را به عهده داریم در هیچ شرایط سختی حتی اشکالاتی که ممکن است در حکمرانی و برنامه ریزی ها باشد آن مسئولیت از ما جدا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان پزشکی از وظیفه خدمت به جامعه غافل نشوند

دانشجویان پزشکی از وظیفه خدمت به جامعه غافل نشوند