مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-12بين الملل

ابراز امیدواری لاوروف درباره تشکیل کشور فلسطین پس از آتش بس


وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، مسکو امیدوار است زمانی که تل آویو و فلسطین به یک آتش بس دست یافتند، تمامی طرف های درگیر به اجرای تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل برای تشکیل کشور فلسطین بازگردند.

- وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، مسکو امیدوار است زمانی که تل آویو و فلسطین به یک آتش بس دست یافتند، تمامی طرف های درگیر به اجرای تصمیمات شورای امنیت سازمان ملل برای تشکیل کشور فلسطین بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پس از نشست کشورهای مستقل مشترک المنافع که در سطح وزرای امور خارجه در بیشکک برگزار شد، به خبرنگاران گفت: برنامه نشست امروز شورای وزرای امور خارجه کشورهای مستقل مشترک المنافع شامل آتش بس و سازش صلح آمیز اسراییل-فلسطین بود.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی افزود: امروز به این موضوع پرداختیم و خواهیم دید که آیا امکان توافق بر سر موضعی مشترک برای ارائه رسمی آن قبل از اجلاس وجود خواهد داشت یا خیر اما همه شرکت کنندگان در این نشست موافقند که پایان فوری درگیری ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، احترام به قوانین بین المللی بشردوستانه و جلوگیری از هرگونه وقوع اقدامات تروریستی و استفاده کورکورانه از زور که تاکنون تعداد بسیار زیادی از غیرنظامیان در هر دو طرف درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز امیدواری لاوروف درباره تشکیل کشور فلسطین پس از آتش بس

ابراز امیدواری لاوروف درباره تشکیل کشور فلسطین پس از آتش بس