مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-15سياسي

انقلاب اسلامی جبهه حاکمیت دین بر همه مکاتب خودساخته بشری است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: انقلاب اسلامی یک جبهه در برابر استبداد و استکبار و در واقع جبهه حاکمیت دین بر همه ایسم های(مکاتب) خودساخته بشری است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: انقلاب اسلامی یک جبهه در برابر استبداد و استکبار و در واقع جبهه حاکمیت دین بر همه ایسم های(مکاتب) خودساخته بشری است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی شامگاه، 23 مهرماه در مراسم گرامیداشت واقعه 24 مهر (سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان) و یادواره شهیدان باقدرت و یزدانشناس اظهار کرد: حاصل جمع این حادثه و حوادث گوناگون انقلاب اسلامی، برآوردن آرزوی دیرینه مردم مسلمان و دلداده قرآن و اهل بیت یعنی پیروزی انقلاب بود.

وی افزود: جهاد اسلامی به معنی تلاش مضاعف شهیدان در برابر دشمن در کنار عنصر معنوی فی سبیل الله و برای اعتلای کلمه توحید است.

ادیانی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی هم در کنار این مبارزات برای رخ دادن یک حادثه بزرگ در تاریخ ایران و بلکه بشریت تلاش کردند، گفت: یک قطب انقلاب اسلامی، دین و ارزش های انسانی و دینی به رهبری یک روحانی است و انقلاب ترکیب مردم و دین و پیوند نهاد دین و روحانیت و دین با مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی جبهه حاکمیت دین بر همه مکاتب خودساخته بشری است

انقلاب اسلامی جبهه حاکمیت دین بر همه مکاتب خودساخته بشری است