مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-23سياسي

استعمار جدید استعمار بر فکرها و قلب هاست


زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور  امروز در هنرستان فاطمه زهرا (س) مشهد نواخته شد.

- ایسنا/خراسان رضوی زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور  امروز در هنرستان فاطمه زهرا (س) مشهد نواخته شد.

امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: اولین روز مهر در استان را مهر مهدوی نام نهادیم تا سال تحصیلی را در جوار مرقد امام رضا(ع) به نام فرزند دلبندشان که همه ما برای سربازی این امام همام آماده می شویم، آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی ما به نام شهدا و ایثار و شهادت مزین است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بر اهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارند.

هنرستان ها از مهمترین اهداف برنامه تعلیم و تربیت هستند و افتخار می کنیم بیش از 80 درصد فارغ التحصیلان هنرستان ها بعد از تحصیل شاغل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: هدف گذاری وزارت آموزش و پرورش برای ارتقاء سطح هنرستان ها در توسعه متوازن رشته ها بعد از هدایت تحصیلی بسیار زیاد بوده و نظام به دنبال توسعه هنرستان ها است.

شوشتری با بیان اینکه معمولا وقتی به تاریخ هر کشوری نگاه می کنند آن را با استقلال آن کشور می شناسند، عنوان کرد: استقلال هر کشور توانمندی، بزرگی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعمار جدید استعمار بر فکرها و قلب هاست

استعمار جدید استعمار بر فکرها و قلب هاست