مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-16حوادث

تخریب خودرو توسط 3 نفر وسط خیابان


فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سه نفر از عاملان درگیری خیابانی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا نوشت: سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می شود که نارضایتی مردم را به دنبال دارد، اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی افزود: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان های اصلی شهر رشت، بلافاصله ماموران یگان امداد برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 3 تن به علت برخی اختلافات شخصی با یک نفر درگیر و ضمن تخریب خودروی وی، او را مجروح کرده اند، افزود: متهمان که قصد متواری شدن را داشتند توسط پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مصدوم به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: متهمان 25، 28 و 31 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب خودرو توسط 3 نفر وسط خیابان

تخریب خودرو توسط 3 نفر وسط خیابان