مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-22فرهنگي

سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط قم تمدید شد


دبیر سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 آبان ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی بخشی سورکی امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان قم تا پایان مهرماه اعلام شده بود اظهار داشت: نظر به درخواست شماری از خبرنگاران و اهالی رسانه قم به منظور ایجاد فرصتی دوباره برای شرکت در سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط استان، دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفت تا مهلت ارسال آثار را 20 آبان ماه 1402 تمدید کند.

بخشی گفت: مهلت تعیین شده برای شرکت در جشنواره به هیچ عنوان قابل تمدید نیست و از خبرنگاران استان قم درخواست می می شود، برنامه ریزی مناسبی برای تولید آثار و شرکت در این جشنواره انجام دهند و این امر را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی ادامه داد: با توجه به جنایات ضدبشری اخیر رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه، ضمن اعلام انزجار و محکوم نمودن اقدامات ضد انسانی رژیم جعلی صهیونیستی از آنجا که یکی از موضوعات بخش ویژه این جشنواره موضوع استکبارستیزی است، دبیرخانه جشنواره، از تمامی خبرنگاران عزیز و متعهد استان قم درخواست دارد، از این فرصت باقیمانده در راستای ایفای رسالت خبری خود با تولید اثر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط قم تمدید شد

سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های برخط قم تمدید شد