مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-10سياسي

نشست معاون وزیر علوم با نمایندگان تشکل ها و انجمن های علمی دانشگاه شهرکرد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در نشستی صمیمانه با نمایندگان تشکل ها، کانون های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و انجمن های علمی دانشگاه شهرکرد دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری عصر امروز در نشستی صمیمانه با نمایندگان تشکل ها،کانون های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و انجمن های علمی دانشگاه ها شهرکرد دیدار و گفت و گو کرد.

لزوم افزایش بودجه تشکل های دانشجویی در آغاز این نشست سه ساعته علی مرادیان نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد با اشاره به دغدغه های دانشجویان، گفت: افزایش بودجه تشکل ها و مجموعه های فرهنگی، ادبی، علمی می تواند محرکی برای رشد جامعه شود و وزارت علوم و تحقیقات باید محرک ایجاد کار و مولدسازی برای دانشجویان باشد.

طراحی نقشه فرهنگی برای دانشگاه ها محمدمهدی کیانی نماینده بسیج دانشجویی در ادامه این نشست با ارائه گزارش فعالیت بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد و بیان مطالبات دانشجویی، گفت: مجموعه بسیج دانشجویی تمام مباحث علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه را پوشش می دهد.

وی با اشاره به نقشه کلان فرهنگی وزارتخانه در دانشگا ه ها، ادامه داد: برای هر مجموعه و هر منطقه ای در کشور باید این نقشه تعریف و طراحی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معاون وزیر علوم با نمایندگان تشکل ها و انجمن های علمی دانشگاه شهرکرد

نشست معاون وزیر علوم با نمایندگان تشکل ها و انجمن های علمی دانشگاه شهرکرد