مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-08اقتصادي

افتتاح بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان


با پیگیری دادستان همدان، با تلاش بنیاد تعاون زندانیان و اتحادیه تعاون روستایی همچنین اداره کل اوقاف استان، بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شهرک مدنی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان پیش از ظهر امروز، با حضور رحیم مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، استاندار و هیأت همراه، دادستان و مدیران کل سازمان زندان ها، جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی همدان و تنی چند از مسؤولان استانی افتتاح شد.

حسن خانجانی موقر دادستان همدان در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه زمینه چینی برای ایجاد فرصت های شغلی و حمایت تولید از اولویت های دستگاه قضایی است اظهار کرد: زمین این بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی، توسط اداره کل اوقاف در اختیار مجموعه سازنده و تجهیز کننده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح برای 19 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است اضافه کرد: از آنجا که شعار این طرح ها، از مزرعه تا سفره است سعی شده اجناس و کالاها به قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده برسد.

دادستان همدان یادآور شد: توجه به اشتغالزایی مددجویان، اصلاح و بازپروری آنها برای بازگشت به خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی از مواردی است که به همت سازمان زندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان

افتتاح بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان