مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-14اقتصادي

تنش های محیطی و آبی باعث شکوفه دهی و خسارت به درختان اهر شده است


مدیر جهاد کشاورزی اهر وقوع انواع تنش های محیطی، آبی و … را عامل ایجاد خسارت و شکوفه دهی درختان میوه در این شهرستان عنوان کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی اهر وقوع انواع تنش های محیطی، آبی و … را عامل ایجاد خسارت و شکوفه دهی درختان میوه در این شهرستان عنوان کرد.

علی نجفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طی وقوع انواع خسارت ها و شکوفه دهی درختان میوه باغات در اثر تنش های محیطی، آبی و … در شهرستان اهر، کارشناسان مرکز تحقیقات باغبانی کشور و آذربایجان شرقی جهت تحقیق و بررسی علل و میزان خسارت های وارده به باغات این شهرستان در محل های خسارت دیده حاضر شدند.

وی افزود: با توجه به بازدید میدانی کارشناسان مرکز تحقیقات باغبانی کشور و استان و بررسی وضعیت باغات شهرستان اهر که در سال زراعی جاری دچار انواع تنش هایی چون خشکسالی، کم آبی، سرمای دیررس بهاره، تگرگ، سیل و بارندگی در اوایل پاییز و شده بودند و هم چنین پس از سپری شدن تنش خشکی که منجر به گل دهی در محدوده قابل توجهی از باغات این شهرستان شده است، آبیاری باغات در راستای توصیه های محققان قطع شده و زمان و نحوه هرس سال جاری نیز با توجه به شرایط موجود نسبت به سال های قبل متفاوت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش های محیطی و آبی باعث شکوفه دهی و خسارت به درختان اهر شده است

تنش های محیطی و آبی باعث شکوفه دهی و خسارت به درختان اهر شده است