مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-26سياسي

فریضه ای که برای قانون شدن شهید خلیلی گرفت


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به قانونی شدن فریضه امربه معروف و نهی از منکر در کشور، گفت: فریضه امربه معروف و نهی از منکر پس از شهادت شهید خلیلی از یک فرضیه به یک قانون در کشور تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز آیین تکریم و معارفه دبیران شورای امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر محمدمهدی صدیقی - دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر گیلان، حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی-مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جمعی از معاونین و مدیران ستادی در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

  خود مراقبتی در اخلاق فریضه امربه معروف  محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه دبیران شورای امربه معروف و نهی از منکر دانشگاه با بیان اینکه، توجه به امربه معروف و نهی از منکر جزو تکالیف محوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، اظهار کرد: هر هفته بخشی از نشست شورای معاونین دانشگاه به مسائل مرتبط با امربه معروف و نهی از منکر اختصاص دارد.

  وی بر ضرورت خود مراقبتی در اخلاق فریضه امربه معروف تأکید کرد و افزود: ابتدا خود ما باید در مسیر معروفات قرارگرفته و از ابتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه ای که برای قانون شدن شهید خلیلی گرفت

فریضه ای که برای قانون شدن شهید خلیلی گرفت